среда, 26. фебруар 2014.

AKO JE BOG SA NAMA, PA GDE SU ONDA SVA TA ČUDA

"Jednom mi je neko rekao, jedan uvaženi doktor je govorio o jednom čudu koje se desilo među – na jednoj bolesnoj osobi. I rekao mi je: “Propovedniče, zar ne veruješ da ako bi rekao tim ljudima da idu i dotaknu stub ili drvo, da bi se desila ista stvar?”

Rekao sam: “Ne, gospodine.” Rekao sam: “zato što vi ne možete imati veru u doticanju drveta ili stuba.” Vera nije nešto tako labavo. Ona se mora temeljiti na nekim veoma značajnim činjenicama. Vi morate znati nešto o onome u šta verujete, pre nego što bi zaista imali veru u to. Tako da mi prvo moramo znati kako i šta: šta je Božija želja, šta je Božiji plan, i kako da pristupimo Bogu po tom planu. I tek onda možemo otići hrabro pred presto milosti, i moliti za ono što nam je plan obećao.

Dakle, oni su se igrali crkve. I upravo čim su se izvukli iz neke deformacije…Bog ih je oslobodio. I umesto da se oslone na to i da nastave služiti Bogu, videći Njegovu silnu ruku, oni su odlutali pravo nazad ponovo u stvari ovog sveta. I tako došlo je vreme kada je Bog pozvao na stop. I to mora biti tako.
I mislim da je sada vreme da se pozove na stop. Mi smo izobličili Božiju Reč da bi ona odgovarala svakoj organizaciji koja postoji na svetu, i svakoj ljudskoj šemi da bi se ispunila. Mi smo izobličili Reč da bi je načinili ovakvom, i izobličili smo Reč da bi je načinili onakvom, i izbličili smo je da bi ona odgovarala nekom određenom planu. Ali došlo je vreme da se stane; da prestanete da se igrate crkve. Došlo je vreme kada ljudi govore: “Ako možeš dobiti dovoljno Duha da bi plesao u Duhu; ako možeš dobiti dovoljno da bi video svetla pred očima; ili neki osećaj da ti se spusti niz leđa, ili neko drhtanje, da se protreseš, neka emocija; vi ste To onda dobili.” Vi ste primili nešto; ali ja ne bih rekao šta ste primili, dok ne bih video kakav rod iz toga izrasta."

Нема коментара: