петак, 30. мај 2014.

IZGUBLJENI KONJI

Na putu nazad… Mladić je izgubio svoje konje mesecima pre toga, nije ih mogao pronaći. I vodič je vikao na njega, rekavši: "Oskare, znao si bolje nego da ostaviš tako konje. Medvedi, gomila grizlija bi već pojela te konje do sada."

I stalno je stajao blizu mene. I rekao je jedne večeri, rekao je: "Mogu li te nešto pitati?"
Rekao sam: "Da."
Rekao je: "Brate Branham, moli Boga. Da Bog vrati moje ponije."
Rekao sam: "Bud je rekao da ih je medved pojeo."
Rekao je: "Brate Branham, moli Boga. Da Bog vrati Oskaru njegove ponije."
Rekao sam: "Veruješ li to Oskare?"
On je rekao: "Verujem. Bog je iscelio moju majku. Bog ti je rekao gde je bio medved, gde je bila divljač.
Taj Bog koji zna gde je divljač, zna gde se moji konji nalaze." Vidite? 

Pre godinu dana, dok sam stajao tamo nazad s Fredom Sothmannom koji je večeras ovde, Billy Paulom, mojim sinom. Duh Sveti je sišao. Rekao sam: "Oskare, naći ćeš svoje ponije. Stajaće u snegu." 

Tamo leži pismo, napisano mi je prošle nedelje i dobio sam ga u petak, ovde je došlo. Stavljeno je sada ravno tamo u arhivu. "Brate Branham, Oskar je našao ponije kako stoje u snegu."

Kako su preživeli niko ne zna. Tamo, mladić… U ovo doba godine, u junu, ima toliko snega da još uvek ima od šest do devet metara snega oko njih. Kako su tamo ostali po zimi u ovom kanjonu? Oskar je mogao doći k njima u obući za sneg, ali, naravno, nije mogao staviti obuću za sneg na svog ponija. Ali pronašao ih je prema Reči Gospodnjoj. Moglo bi zvučati poput ludaka; samo verujte to jednom! Zavisi od toga kako ste učvršćeni.

Dakle, to se neće učvrstiti s denominacijom. Učvrstiće se samo s Reči. Ali postoje neki ljudi u svetu koji veruju tu Reč! Potrebna je matica da povuče tu Nevestu odavde, da je učvrsti jer Nevesta i Ženik su jedno. I Bog je jedan, a Reč je Bog! To će morati biti učvršćeno s Rečju i ona će izvući Nevestu iz tih denominacija. 

Нема коментара: