недеља, 2. фебруар 2014.

PIRAMIDA KAO BIBLIJSKI SIMBOL

Psalam 118:22 Kamen koji odbaciše zidari, posta glava od ugla. Isaija 28:16 Zato ovako veli Gospod Gospod: evo, ja mećem u Sionu kamen, kamen izabran, kamen od ugla, skupocjen, temelj tvrd; ko vjeruje neće se plašiti.
Matej 21:42 A reče im Isus: Zar niste nikada čitali u Pismu: Kamen koji odbaciše zidari, on je postao glava od ugla; to bi od Gospoda i divno je u vašim očima.

Otkrivenje 21:16 I grad na četiri ugla stoji, i dužina je njegova tolika kolika i širina. I izmeri grad trskom na dvanaest hiljada potrkališta: dužina i širina i visina jednaka je.
-----------------------------------------
Efežanima 2: 20 Nazidani na temelju apostola i proroka, gde je kamen od ugla sam Isus Hristos,
21 Na kome sva građevina sastavljena raste za crkvu svetu u Gospodu;
22 Na kome ćete se i vi sazidati za stan Božji u duhu.

2. Petrova 1:5 I na samo ovo okrenite sve staranje svoje da pokažete u veri svojoj dobrodetelj, a u dobrodetelji razum,
6 A u razumu uzdržanje, a u uzdržanju trpljenje, a u trpljenju pobožnost,
7 A u pobožnosti bratoljublje, a u bratoljublju ljubav.
8 Jer kad je ovo u vama, i množi se, neće vas ostaviti lene niti bez ploda u poznanju Gospoda našeg Isusa Hrista.
---------------------------------------------

I grad na četiri ugla stoji,dužina i širina i visina jednaka je. To je piramida, jedno od geometrijskih tela koje odgovara opisu, ali jedino na koje se krunišni kamen savršeno uklapa. 

субота, 18. јануар 2014.

ŽIG ZVERI

U poslednjim danima postojaće dve klase ljudi. Jedni od njih će imati Božiji Pečat, a drugi će imati žig zveri. Da li je to tačno? Koliko vas to zna?
- - -
Najpre ću vam reći šta mislim da je žig zveri i šta mislim da Pismo podržava da postoji žig zveri. Onda ću vam ja reći šta mislim da Pismo uči da je Pečat Božiji. Dakle, mi znamo da te dve velike stvari dolaze uskoro do svog završetka u dva velika, velika zahvata; i svet je upravo sada uhvaćen u te dve stvari: žig zveri ili Božiji pečat. Neki njih postavljaju skroz daleko u neku budućnost; a neki kažu da je to već bilo u prošlosti. Ali ja verujem da na to ima samo dva odgovora. A to je da je pečat Božiji krštenje Svetim Duhom; a žig zveri je odbacivanje toga. Dakle, to su samo dve stvari. I ja ću vam navesti delove Pisma zašto sada dok budemo kroz to sve prolazili.
Dakle, jedan od njih, upamtite, svi ljudi na zemlji u poslednjim danima će biti ili zapečaćeni Božijim pečatom ili će biti obeleženi žigom zveri. I on poziva sve, i siromašne, velike, robove, slobodnjake, sve na licu zemlje da prime ovaj žig koji nemaju pečat, i čija imena nisu upisana u Jagnjetovu Knjigu Života od postanka sveta, još od postanka sveta kada je Jagnje bilo zaklano i kada su im imena bila zapisana u Jagnjetovu Knjigu Života.
- - -
Tajna Vavilona sedi na zveri. Ona ima kontrolu poslednje, ili četvrte imperije. Ova Rimska Crkva to čini. Sa svetskim sistemom crkava pod sobom Rim će kontrolisati, a ovaj lik (crkveni sistem), će joj biti poslušan zato što Rim ima kontrolu svetskog zlata. Zato će svi ljudi morati pripasti svetskom sistemu crkava, ili će biti predani na milost i nemilost, jer neće moći kupovati a ni prodavati bez znaka zveri na ruci ili čelu. Ovaj znak na čelu znači da će morati prihvatiti doktrinu svetskog sistema crkava što je trojstvo, itd., a znak na ruci znači da će činiti volju svetske crkve. Sa ovom velikom silom, crkveni sistemi će progoniti istinitu nevestu. Ovaj lik će pokušati sprečiti nevestu da propoveda i da uči, itd. Njenim propovednicima će biti zabranjeno da daju utehu i istinu ljudima kojima je ona potrebna. Ali pre nego što antihrist (u čoveku), zavlada kompletno ovim svetskim sistemom crkava, istinita crkva će biti odnesena iz ovog sveta da bude sa Gospodom. Bog će prihvatiti Svoju nevestu za veličanstvenu Jagnjetovu Svadbenu Večeru.

W. М. Branham

четвртак, 12. децембар 2013.

UJEDINJENI POD JEDNOM GLAVOM

 Middletown, Ohio, USA, 26. Marta 1958.
 Ovde pre izvesnog vremena, dole u južnim zemljama, oni su imali crnce kao robove. I ti Afrikanci, Buri su išli dole u Afriku hvatali te robove, dovodili ih ovamo i prodavali južnjacima kao roblje. I oni bi ih prodavali kao što bi i vi svoj automobil. To nije nikada bilo ispravno. Prodavali su ih kao robove. I oni su bili tužni. Morali su ihšibati i terati da rade zato što su bili tužni.

 Oni su išli okolo, ti nakupci, i kupili bi ljudsko biće baš kao što bi vi otišli na plac za prodaju polovnih automobila i kupili polovna kola. Ooo, bilo je to pogrešno. I kada bi ih on kupio, kupio bi ih četvoro ili petoro ovde za određenu cenu i odveo ih i prodao bi ih nekom drugom čoveku za neku određenu cenu… Kupio bi velike, snažne, zdrave, i upario bi velikog čoveka sa većom ženom, da bi načinio još veće, snažnije robove, kao životinje…

 Jednog dana jedan preprodavac je naišao na jednu staru plantažu i rekao je: “Želeo bih znati koliko robova imate na prodaju.”
On je rekao: “Pa možda nekolicinu.”

“Mogu li ih malo razgledati?”
Rekao je: “Možete.”

 I on je izašao na plantažu i počeo je da razgleda okolo. I zatekao ih je tamo i vikao je na njih, grdio ih je zato što su bili tužni. Oni se više nikada neće vratiti kući. Mama je bila tamo preko; tata je bi tamo preko; možda je beba ostala tamo preko, muž koji je negde preko i više ih nikada ne bi videli. Oni su bili ovde da bi robovali; umirali bi na poljima i sahranjivali bi ih tamo. Bili su tužni.

Ali ovaj nakupac robova je zapazio jednog mladića. Nisu ga morali tući. On je stajao sa isturenim grudima i podignute brade, upravo sve uspravno. A kupac robova je rekao vlasniku: “Voleo bih kupiti tog roba.”

Ooo, rekao je: “Ali taj nije za prodaju.”
Rekao je: “Znao sam. Samo reci cenu koliko tražiš za njega.”
Rekao je: “Pa rekao sam ti da nije na prodaju.”
Pitao je: “Da li je on njima šef?”
Rekao je: “Ne, samo je rob.”
Pitao je: “Da li ga drugačije hraniš od ostalih?”

Odgovorio je: “Znaš šta? I sam sam se jedno vreme čudio oko toga dok nisam otkrio da je preko u domovini u Africi, da mu je otac bio kralj plemena.” 
I rekao je: “Iako je ovde stranac i daleko od kuće, ali on i dalje zna u svom srcu da je kraljev sin i on se ponaša kao kraljev sin.”

 Šta bi tek mi trebali činiti? Kako bi mi tek trebali postupati? Kako bi tek mi sebe trebali predstavljati? Kao sinovi i kćeri Kralja, mi bi se trebali oblačiti, postupati, živeti, govoriti, svedočiti kao sinovi i kćeri Božije. Iako smo tuđini, mi smo u stranoj zemlji među umirućim svetom, pa ipak mi smo sinovi i kćeri Kralja, Jahve Boga. Mi bi se trebali slagati sa njegovom Reči. Mi bi trebali reći: “Amen” njegovom Duhu. Mi bi se trebali ujediniti zajedno kao braća i sestre i predstavljati sebe kao kraljevi kćeri i sinovi.